Marque

SELAMAT DATANG

Senin, 31 Oktober 2011

Surat untuk Bulan!!!

Apa khabar bulan..?
lama tidak bertemu..
bukan ku melupakanmu..
..bahkan selalu saja
menyebut dan mengenang
yang
jauh di sudut hati

Kamu sehat bulan..?
lama tidak bertanya khabar..
bukan tak sudi tapi menjaga
kadang aku fikir kamu tak
suka
kerana kamu kadang tidak membalas tanyaku
lalu ku intai dari jauh
untuk nyata kamu sehat..

Bagaimana hidup kamu bulan..?
lama kamu tidak bercerita..
tapi aku titipkan doa kebahagiaan buat mu
selalu selepas solat ku
tanda ingatan hati buat mu
yang mau melihat kamu bahagia
kerana bahagia mu bahagia ku jua

Kamu ingat aku bulan..?
.. tak mengapa..
tak perlu kamu menjawabnya
karena cukup bagiku
pancaran sinarmu..
..di kala kamu mengambang

Aku rindu kamu bulan..
Aku rindu kamu..
Rindu..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar